Dodací podmínky


1. Místem dodání zboží je Doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno jinak v poznámce, či dodatečné emailové komunikace, vztahující se k objednávce v sekci "Historie objednávek").
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, kurýrem GLS, či Zásilkovnou, a nebo je možno si je vyzvednout osobně v Nymburce či Poděbradech.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které máme skladem, expedováno max. do 10-ti pracovních dnů od potvrzení objednávky. U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Pokud zboží potřebujete do konkrétního data, prosíme o uvedení data v objednávce do poznámky příslušné objednávky. Česká Pošta či GLS kurýr Vám balíček doručí zpravidla do 1 pracovního dne.

 

U všech objednávek vyšších nad 2000,- včetně, je poštovné ZDARMA.

V případě jakýchkoli nesrovnalostí je možné kontaktovat oddělení zákaznického servisu Balls-shop.cz, či naopak v případě jakýchkoli nejasností s objednávkou Vás bude naše oddělení zákaznického servisu neprodleně kontaktovat, a to na registrovanou emailovou adresu či telefonicky.

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložena faktura, která slouží také jako dodací list.

 

GLS

 

Objednávky se zpracovávají každý pracovní a jsou doručovány prostřednictvím společnosti GLS následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností GLS je možné hradit pouze na dobírku – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem. Platby platební debetní či kreditní kartou dopravce nepřijímá.

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost GLS doručí objednané zboží bez dobírky. Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno za fixní cenu 120,- Kč, případná dobírka činí 30,- Kč.

Kurýr GLS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/home. V pravém sloupci naleznete pole „Sledování zásilek“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email či formou SMS.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS a to na čísle 840 123 456 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

DPD

 

Objednávky se zpracovávají každý pracovní týden a jsou doručovány prostřednictvím společnosti DPD následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní týden.

Objednávky doručované spediční společností DPD je možné hradit pouze na dobírku – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem. Platby platební debetní či kreditní kartou dopravce nepřijímá.

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost DPD doručí zásilku zdarma. Zásilka objednávky je odeslána co nejdříve, od momentu, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 120,- Kč, případná dobírka činí 30,- Kč.

Kurýr DPD Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat webových stránkách DPD - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.

 Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější. 

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku DPD a to na čísle 225 373 373 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 

ZÁSILKOVNA

Zásilkovna je nový výhodnější způsob doručení zboží zákazníkům do výdejních míst v síti Zásilkovna. 
Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. Zasíláme zásilky pouze do 5 kg.
Po expedici zásilky se tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice, expedice zboží trvá maximálně 10 dnů.
Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.  Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 21 dní. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. 

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 88,- Kč (zboží do 5 kg), či za 130,- Kč (zboží od 5 kg - 10 kg), případná dobírka činí 20,- Kč.

 

BALÍK DO RUKY - ČESKÁ POŠTA

Balík o hmotnosti až do 30 kg, který bude doručen na jakoukoliv adresu v ČR. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní týden, maximálně však do 10-ti dnů. Objednávky doručované Českou Poštou je možné hradit pouze jen v hotovosti, v případě volby platební metody na dobírku. Platební kartu Česká Pošta v současnosti neakceptuje. 

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám Česká Pošta doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného. Zásilka objednávky je odeslána co nejdříve, od momentu, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.

Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 140,- Kč, případná dobírka činí 30,- Kč.

Česká Pošta Vás během doručení bude kontaktovat formou SMS o pohybu vaší zásilky i o jeho samotném doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na webových stránkách České Pošty (Track & Trace), kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno z naší strany na email.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

 

OSOBNÍ ODBĚR VE SKLADU

Platba hotově

Zboží je možné si vyzvednout osobně ve skladu internetového obchodu (www.balls-shop.cz) v předem domluvený termín.

V internetovém obchodu Balls-shop.cz si můžete objednat pohodlně zboží až do hmotnosti 200 kg.

Adresa skladu: Balls-SHOP.cz, Tyršova 7/III., 288 02 Nymburk.

Nutná telefonická či emailová domluva, minimálně však 1 týden předem.

E: info@balls-shop.cz

T: +420 723 210 874

 

U všech objednávek vyšších nad 2000,- Kč včetně, je poštovné ZDARMA.

Tato akce platí až do odvolání. Tento obchod si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoliv, bez nutnosti souhlasu zákazníků či jejich informování.